1. Головна
  2. Кейс
  3. Технічні експерти Span Україна допомогли компанії «Українське бюро кредитних історій» підвищити надійність надання послуг.

Технічні експерти Span Україна допомогли компанії «Українське бюро кредитних історій» підвищити надійність надання послуг.

Span Україна успішно реалізувала проєкт для компанії «Українське бюро кредитних історій» щодо підвищення надійності зберігання даних та скорочення часових витрат на обробку інформації. В результаті  співробітництва, компанія замовник мінімізувала ймовірність простоїв інформаційних систем і суттєво підвищила швидкість надання онлайн сервісів.

ТОВ «Українське бюро кредитних історій» має 15+ річний досвід роботи на ринку фінансових послуг України. Компанія займається збором, зберіганням, обробкою та наданням кредитних історій. Вона отримує інформацію про позичальників від банків, страхових компаній, лізингових компаній, кредитних спілок та інших фінансових інститутів країни. До числа своїх переваг «Українське бюро кредитних історій» в першу чергу відносить найбільшу в країні інформаційну базу щодо більш ніж 23 млн позичальників згідно з більш ніж 68 млн угодами, а також високотехнологічний сервіс, що забезпечує автоматизовану онлайн взаємодію з користувачами в режимі 24/7. Тож, для життєдіяльності компанії найважливішим є забезпечення непереривності бізнес процесів, цілодобова доступність сервісів та надійне середовище для зберігання критично важливих даних.    

Перед ІТ керівництвом «Українського бюро кредитних історій» постала задача вдосконалити систему зберігання даних, скоротити час на обробку даних та підвищити надійність сервісів, що надаються компанією. Співробітниками було прийнято рішення виконати це шляхом впровадження відмовостійких кластерних рішень Microsoft, а саме використати кластер SQL Always On для поєднання між собою двох географічно рознесених дата центри. ІТ партнером для реалізації даного проєкту було обрано міжнародну компанію Span, що має 25+ річний досвід роботи з технологіями Microsoft та є володарем 16 золотих та 2 срібних компетенцій Microsoft.

Технічні експерти Span Україна виконали ретельний аналіз для перевірки відповідності бізнес вимог компанії до ІТ можливостей та потужностей. В результаті, було розроблено детальний покроковий план модернізації ІТ інфраструктури компанії «Українське бюро кредитних історій», побудовано архітектури додаткових сервісів, необхідних для реалізації вищезгаданого кластерного рішення, а саме, впроваджено та налаштовано сервіси Microsoft Active Directory, DNS, Microsoft Failover Cluster, Azure Cloud Witness, SQL та деякі інші. В результаті компанія отримала готове рішення, що дозволяє в плановому і позаплановому режимах перемикати основну базу даних між географічно рознесеними дата центрами за відсутності або з мінімальним часом простою.

«Даний проєкт виявися для нас комплексним та цікавим як з точки зору планування, так і в реалізації. Компанія Span, будучи почесним партнером Microsoft, активно допомагає українським компаніям максимально використовувати всі переваги та можливості сучасних ІТ технологій. Ми запропонували ІТ керівництву «Українського бюро кредитних історій» застосувати рішення Microsoft AlwaysOn, адже воно надає широкий набір параметрів, що дозволили підвищити рівень доступності баз даних і поліпшити використання ресурсів.  Ми також пишаємось командою висококваліфікованих інженерів Span, які показали високий рівень експертизи та вміння оперативно вирішувати виникаючі робочі питання», – відзначає керівник відділу сервісів компанії Span Україна, Євген Жиляков.  

«Найважливішою цінністю нашої компанії є високий рівень сервісу – автоматизація процесів, швидке надання послуг 24/7, достовірність та актуальність даних. Діяльність бізнесу напряму залежить від використання найсучасніших безпечних технологій, активної розробки і впровадженні унікальних для українського ринку рішень. Тому для нас було вкрай важливим реалізувати даний проєкт якісно і в строки. Ми задоволені роботою команди Span Україна. Адже успішна реалізація проєкту значно підвищила рівень безпеки та доступності продуктивної бази даних для нашого основного бізнес-додатку», – коментує директор ТОВ «Українське бюро кредитних історій», Богдан Пшеничний.

Поділитися:

Чим корисна бізнесу технічна підтримка на аутсорсі?
Компанії Span та Infobip підписали партнерську угоду для глобального розширення пропозиції щодо залучення клієнтів
Меню