1. Головна
  2. Інтерв'ю
  3. Span Україна – Ми прагнемо допомогти українському бізнесу в його цифровій трансформації

Span Україна – Ми прагнемо допомогти українському бізнесу в його цифровій трансформації

Ми впевнені, що українські компанії готові імплементувати інноваційні рішення, що допоможуть їх бізнесу стати більш прибутковим, відповідати потребам вибагливих клієнтів. На нашу думку, допомогти бізнесу перейти до сучасних автоматизованих рішень зможе надійний ІТ-партнер з міжнародним досвідом цифрової трансформації бізнесу.
Дізнайтесь більше про представництво компанії Span в Україні з інтерв’ю генерального директора Span Україна Олега Авілова.

Декілька слів про компанію Span.

Span – це глобальна IT компанія із головним офісом в Хорватії, та представництвами у Великобританії, СШA, Словенії, Чеській республіці, Німеччині, Азербайджані та Україні.
Шлях Span розпочався в 1993 році з маленького магазину в Загребі. Незабаром компанія стала першим хорватським партнером Microsoft зі статусом Gold Certified Solution Provider, і виросла до мультинаціонального рівня. 25 років поспіль компанія Span присвячує свою діяльність розробці програмного забезпечення, сервісній та системній інтеграції. На сьогоднішній день у компанії більше 3000 клієнтів, які живуть та працюють на 5 континентах.
У 2018 ми відкрили офіс у Києві. Наша команда готова надавати професійні послуги в проектуванні та
розробці інформаційних систем та забезпеченні технічної підтримки користувачів на ринку України.

Чому компанія Span обрала саме Україну для відкриття свого наступного представництва?

Україна має великий потенціал зростання економіки. Опираючись на дані МВФ, поточний темп росту ринку України оцінюється як найшвидший з часів 2011 року. Провідну роль у цьому зростанні відіграє індустрія інформаційних технологій, бо саме завдяки інтеграції бізнесу з ІТ ми можемо констатувати цю позитивну динаміку. Український бізнес знаходиться на початку свого шляху цифрової трансформації, але вже сьогодні відчутні результати, особливо в таких галузях, де досить щільне конкурентне середовище (банки, ритейлери, телекомунікаційні компанії). Динамічна ІТ складова допомагає бізнесу швидко реагувати на потреби клієнтів та адаптуватися до умов ринку. Основними складовими ІТ успіху компанії, на нашу думку, є якісне програмне забезпечення, власні адаптовані діджитал продукти, відмовостійка інфраструктура та висококваліфікований технічний персонал.

Як Ви вважаєте, у чому полягає цінність діяльності Span для українського бізнесу?

Українське суспільство наразі переживає деякі процеси трансформації, які компанія Span переживала у Хорватії минулої декади. Ці економічні, політичні та соціальні зміни відображають також зрілість ІТ-ринку. Span має великий досвід роботи у динамічному оточенні, наша команда навчилась швидко реагувати на зміни ринку, ефективно вирішувати проблеми клієнтів.

Команда Span виступає так званим адвайзером у сфері діджиталізації вже для багатьох всесвітньо відомих компаній (таких як: McDonald’s Corporation, Rolls Royce Marine Group, Tate & Lyle PLC, Adris grupa d.d. та багато ін.) і прагне допомогти в цій діджитал подорожі українському бізнесу також. Ми впевнені, що українські компанії готові імплементувати інноваційні рішення, що допоможуть їх бізнесу стати більш прибутковим, відповідати потребам вибагливих клієнтів. На нашу думку, допомогти бізнесу перейти до сучасних автоматизованих рішень зможе надійний ІТ-партнер з міжнародним досвідом цифрової трансформації бізнесу.

Якими основними напрямками планує займатися компанія Span в Україні?

Компанія Span базує свою діяльність на основних чотирьох засадах: консалтингові сервіси з рішень(infrastructure), менеджмент рішень та ІТ сервісів (support), власні діджитал продукти (software) та корпоративне ліцензування. Спираючись на довголітній досвід роботи з міжнародними бізнесами, наша компанія вважає ці складові основними чинниками ефективного переходу до нової бізнес епохи. Немала увага також приділятиметься захисту інформації та кібербезпеці.

Ключові компетенції, сервіси та продукти Span: Cloud Migration ( Хмарна міграція) – широкомасштабні (10.000 + об’єкти) для глобальних клієнтів; консолідація та інтеграція ІТ-інфраструктури; рішення CRM; розробка рішень High End Enterprise Solutions; Cognitive Services, Machine Learning, Robotization (Сервіси когнітивних обчислень, машинне навчання, робототехніка. Створення та розгортання різних систем, що базуються на штучному інтелекті); операційні служби підтримки (моніторинг та управління); хмарні рішення у сфері медичного обслуговування; служба технічної підтримки власної розробки з прогнозною аналітикою та вбудованими компонентами штучного інтелекту. За допомогою Служби технічної підтримки, компанія протягом 25 років надає своїм клієнтам ITSM досвід в одному додатку.

Які очікування у компанії від українського ринку?

Ми вимірюємо нашу ефективність через призму людських цінностей та індивідуальності. Span працює пліч-о-пліч зі своїми клієнтами та постачальниками на рівні цінного ділового партнерства, дослухається до їх коментарів та зауважень, паралельно навчаючись у них. Команда Span прагне запропонувати українським компаніям високо клієнторієнтований підхід до вирішення спільних задач. Ми очікуємо натхнення на нові цікаві високо технологічні проекти, які допоможуть українському бізнесу стати більш конкурентоспроможнім та успішним.

Поділитися:

Як обрати правильну хмарну платформу для SAP? Найкращі рішення для вашого бізнесу
SPAN MANAGED SECURITY SERVICE – Як захистити всі складові ІТ-системи від кібернебезпек і кібернападів?
Меню