1. Головна
  2. Кейс
  3. Span Україна допомогла IDS Borjomi Ukraine автоматизувати процеси партнерського маркетингу.

Span Україна допомогла IDS Borjomi Ukraine автоматизувати процеси партнерського маркетингу.

Технічні експерти компанії Span Україна допомогли департаменту маркетингу IDS Borjomi Ukraine створити та автоматизувати систему обробки маркетингових запитів від партнерів компанії. В результаті співробітництва, відділ маркетингу  IDS Borjomi Ukraine отримав можливість якісно та в строки приймати та відпрацьовувати запити своїх партнерів на організацію та супровід сумісних маркетингових проєктів.

IDS Borjomi Ukraine — провідний національний виробник та експерт з питань якості природних мінеральних вод, які видобуваються в заповідних регіонах України, а також ексклюзивний імпортер мінеральної води «Боржомі» з Грузії до України.

Сьогодні IDS Borjomi Ukraine існує на основі стратегічного партнерства таких підприємств, як: Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»; Миргородський завод мінеральних вод; Трускавецький завод мінеральних вод; Дистрибуційна компанія «IDS Aqua Service».

IDS Borjomi Ukraine виробляє та просуває на ринку збалансований портфель мінеральних вод, що видобуваються в курортних регіонах України. Продукція представлена на ринку України такими торговими марками: «Borjomi»; «Моршинська»; «Моршинка»; «Миргородська»; «Миргородська Лагідна»; «Трускавецька»; «Aqua Life»; «Аква Няня»; «Аляска».

Перед керівництвом департаменту маркетингу та IT відділу IDS Borjomi Ukraine постала задача підвищення оперативності реагування на запити компаній-партнерів, щодо організації та проведення сумісних маркетингових заходів та рекламних активностей у роздрібних мережах України.  На момент початку проєкту процес отримання та обробки маркетингових заявок відбувався в ручному режимі – партнером заповнювався файл із запитом, даний запит спрямовувся на загальну адресу відділу маркетингу, потім менеджери в ручному режимі перенаправляли запит на узгодження з керівництвом, і повідомляли результати партнерові. Окремий пул складнощів виникав під час звітування, щодо реалізації рекламної кампанії. Такий процес виявився дуже трудомістким та енерговитратним для маркетинг спеціалістів, керівників та співробітників партнерів. В результаті, керівництвом компанії було прийнято рішення автоматизувати існуючий процес. В якості партнера було обрано компанію Span, що має велику експертизу з рішень щодо автоматизації бізнес-процесів.

Команда технічних експертів та бізнес-аналітиків компанії Span Україна ретельно ознайомились та вивчили існуючі процеси і потреби бізнесу. Базуючись на результатах проведеного аудиту, спеціалісти Span запропонували концепцію системи, яка цілком задовольняла вимоги замовника і відповідала бюджету. Метою даної підсистеми стали: надання простого у використанні інструменту для партнерів, підвищення швидкості реакції на запити зі сторони IDS Borjomi Ukraine, зв’язок з існуючими корпоративними додатками, зниження трудомісткості і підвищення оперативності обробки результатів маркетингових кампаній, автоматичне відстеження процесу узгодження та звітності, а також зручне управління та адміністрування процесів.

В результаті реалізації проєкту, компанія замовник отримала автоматизовану підсистему, побудовану на базі рішення Microsoft Power Automate, що дала змогу спростити  повторювані завдання й процеси та підвищити швидкість обробки партнерських запитів.

«Утримання і покращення рівня лояльності українських споживачів до наших брендів є однією з пріоритетних задач служби маркетингу IDS Borjomi Ukraine. Для нас вкрай важливо максимально ефективно залучатися до співробітництва із компаніями-партнерами, що виступають посередниками між виробником та споживачем. Наразі ми задоволені результатами впровадження автоматизованої системи для роботи із нашими партнерами і сподіваємось, що це підвищить ефективність нашої співпраці», – коментує Анатолій Гордєєв, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.     

«Нашою метою було допомогти компанії змінитити ручні процеси на автоматизований робочий, який дає змогу співробітникам та партнерам сконцентруватися на більш важливих стратегічних моментах розвитку бізнесу. В свою чергу рішення Microsoft Power Automate допомогло  оптимізувати рутинні часозатратні завдання за допомогою вбудованих ресурсів штучного інтелекту. Ми повністю задоволені результатами реалізованого проєкту й готові надалі виступати довіреним ІТ радником на шляху діджиталізації бізнесу компанії IDS Borjomi Ukraine», – доповнює Ірина Лошакова, Microsoft Customer Success Manager, компанія Span Україна.  

Поділитися:

Компанії Span та Infobip підписали партнерську угоду для глобального розширення пропозиції щодо залучення клієнтів
Меню