1. Головна
  2. Технології
  3. Скористайтесь перевагою Span – зробіть свій ІТ відділ потужнішим із технічною підтримкою 24х7х365

Скористайтесь перевагою Span – зробіть свій ІТ відділ потужнішим із технічною підтримкою 24х7х365

Більшість організацій мають надзвичайно складні та доволі заплутані ІТ-системи, у той час як ІТ-відділи налічують лише декількох працівників.

Чи знаєте ви, наприклад, повний перелік усіх рішень та послуг, які впроваджені та використовуються у вашому ІТ середовищі? Припустимо, що ви:

  • ведете облік усіх працівників, комп’ютерів, сервісів тощо за допомогою Microsoft Active Directory (AD)
  • використовуєте Exchange для відправки електронних листів
  • спілкуєтесь за допомогою Skype for Business
  • використовуєте Dynamics 365 для покращення якості відносин із клієнтами
  • використовуєте гібридні хмарні сервіси – частина ваших даних зберігається у хмарі, а частина – на локальних серверах
  • зазвичай використовуєте SharePoint для співпраці та обміну інформації з колегами
  • дбаєте про безпеку вашої організації за допомогою Microsoft ATA, Symantec ATP та DNS query analysis
  • використовуєте SQL для баз даних
  • крім цього, кожен бізнес-підрозділ використовує щонайменше 10 різних додатків та програм.
А чи всі члени вашої ІТ-команди знайомі з усіма рішеннями та технологіями, які використовуються у вашому ІТ-середовищі?

Скористайтесь перевагою експертизи нашої команди ІТ спеціалістів.

ІТ-менеджери, відповідальні за управління всією ІТ-системою, часто опиняються в надзвичайно несприятливих ситуаціях. Не частими є випадки, коли в команді є окремо виділена людина, яка є найкращим фахівцем з управління AD, інша, яка знає, як функціонує гібридна хмара до найдрібніших деталей, і третя, яка глибоко знайома з різними рішеннями в сфері безпеки.

Крім того, через перевантаженість щоденними операційними завданнями, члени ІТ відділів часто не встигають в повній мірі присвятити себе управлінню численними рішеннями та послугами.

Команда технічної підтримки Span допомагає ІТ-відділам у запобіганні та вирішенні інцидентів та проблем. Незалежно від місця та часового поясу, 180 професіоналів доступні 0-24.

Різні вендори, однаковий принцип підтримки

Складові елементи в одній ІТ-системі часто складаються з технологій, що надаються різними виробниками. У кожного постачальника є своя служба підтримки.

Що відбувається, коли сервери, операційні системи на всіх комп’ютерах або мережа компанії «виходять з ладу» через кібератаку? Ви робите спроби, але не можете вирішити проблему самостійно. Потім ви звертаєтесь до трьох різних виробників і чекаєте на їхню відповідь. Вцей час ваші бізнес процеси стають на паузу, і компанія втрачає гроші.

За допомогою служби технічної підтримки Span ви можете в будь-який час звернутися до Відділу обслуговування та отримувати «першу лінію» підтримки 24 години на день 7 днів на тиждень. Більшість питань можна вирішити віддалено; проте ми завжди готові надати допомогу на місці. Коли вам потрібна додаткова технічна експертиза, наші інженери відділу підтримки, експерти з предметних питань (ЕПП) і в кінцевому підсумку самі вендори долучаються, щоб вирішити наявні інциденти.

Service Desk стає Вашою єдиною контактною точкою (SPOC) для всіх технологій та рішень, що існують у вашій ІТ-системі.

Більше не потрібно контактувати з трьома різними постачальниками, щоб вирішити один “збій” одного сервера, операційної системи або мережі – один електронний лист або дзвінок, надісланий до Span Service Desk, – це все, що потрібно.

Бажаєте дізнатися більше? 

Вдосконалюйте свій бізнес разом з командою з понад 500 ІТ професіоналів! Звертайтесь до нас за адресою:

 info.ua@span.eu

Поділитися:

SPAN MANAGED SECURITY SERVICE – Як захистити всі складові ІТ-системи від кібернебезпек і кібернападів?
Трансформуйте свій бізнес разом з рішенням Span IAM. Просте управління цифровою ідентифікацією.
Меню