Група компаній INA – це середня за розміром європейська нафтова компанія, що займає сильну позицію у дослідженнях регіонів та видобутку нафти й газу, а також у переробці та дистрибуції нафтопродуктів. Компанія налічує понад 10 000 працівників, більшість з яких знаходяться в Хорватії.
ВНУТРІШНІ СКЛАДНОЩІ
Працівники великих компаній – таких як INA – часто зіштовхуються із труднощами при роботі із персональною інформацією (відпустки, зарплати, довідки, податки тощо). Цей процес, як правило, є затратним у часі та виснажує як особу, яка шукає таку інформацію, так і ту, якій вона потрібна.
Усвідомлюючи існуючі недоліки у внутрішніх процесах та новітні технології, компанія INA хотіла забезпечити швидший та простіший доступ до внутрішньої інформації, а також скоротити навантаження на ті підрозділи, що опрацьовують та надають таку інформацію.
ЧАТ-БОТ ЯК РІШЕННЯ
Цю проблему було вирішено за допомогою внутрішнього чат-бота, який автоматизував процес отримання інформації. Даний продукт також включав в себе адміністративну панель веб-інтерфейсу, яка використовується для моніторингу продуктивності чатбота та оновлення його бази даних.
Даний віртуальний агент було розроблено компанією BonsAI – членом групи компаній Span.
Основні переваги
- Зменшення кількості робочих задач
- Швидше реагування на запити
- Покращення показників вирішення задач
Функціональні особливості
- Автоматичне надання інформації
- Сортування документів
- Збереження архіву розмов
- Надання інструкцій та вказівок
- Передача задач людині
- Формування статистики та звітів
Додаткові характеристики
Різні платформи
- веб-чат
- СМС
- електронна пошта
Мова на вибір
- Хорватська
- Англійська
Можливі інтеграції з
- Active Directory
- SAP
- SharePoint
Бажаєте дізнатися більше?
Вдосконалюйте свій бізнес разом з командою з понад 500 ІТ професіоналів! Звертайтесь до нас за адресою: