1. Головна
  2. Новина
  3. Компанії Span та Infobip підписали партнерську угоду для глобального розширення пропозиції щодо залучення клієнтів

Компанії Span та Infobip підписали партнерську угоду для глобального розширення пропозиції щодо залучення клієнтів

Ми раді повідомити, що розпочали співпрацю з компанією Infobip, ІТ-телекомунікаційним гігантом та постачальником глобальної хмарної платформи зв’язку.

Нова ера глобального охоплення

Дане партнерство дасть змогу компанії Span побудувати  взаємозв’язок із клієнтами на всіх етапах подорожі замовника за допомогою досвіду  та портфоліо Infobip у залученні клієнтів: Moments, Conversations та Answers.

Найкраще з обох світів

Наші бізнес-послуги та рішення – кібербезпека, хмарні послуги, управління ідентифікацією та управління відносинами з клієнтами для підприємств – вже використовуються низкою найбільших світових компаній. Віднині, завдяки повному SaaS портфоліо компанії Infobip, Span матиме змогу пропонувати довершену комунікаційну платформу за найбільшим спектром програмованих каналів.

«Мультиканальна синхронізація комунікацій більше не є “приємним доповненням”, це вже необхідність, особливо коли йдеться про збереження рівню лояльності до бренда. Повний стек рішень Infobip дозволяє нам доставляти повідомлення по найширшому діапазону каналів, доступних сучасним споживачам, саме тому ми раді об’єднанню зусиль для надання клієнтам наших замовників найкращого цифрового досвіду», – коментує Міхаела Трбоєвіч, менеджер з продажу рішень, компанія Span.

Віднині глобальні бренди зможуть долучати всі дані своїх клієнтів до єдиної платформи та взаємодіяти зі своїми споживачами за кількома каналами, включаючи електронну пошту та SMS. Це також дозволить компаніям Span та Infobip сконцентруватися на допомозі бізнесу, який бажає прискорити свою цифрову трансформацію.

“На сьогоднішній день не існує жодної організації, яка б не розпочала свій шлях цифрової трансформації. Отже технологічні компанії мають об’єднувати свій досвід та експертизу, аби запропонувати бізнесу найкращі комунікаційні рішення для їх споживачів та прискорити бізнес зміни. Розумний, персоніфікований та багатоканальний підхід до комунікацій справді підвищує досвід клієнтів у бізнесі. Ми щиро раді об’єднанню наших зусиль з ІТ-експертами Span для реалізації такого завдання”, – зазначає Олександр Даїч, менеджер зі стратегічних та партнерських відносин, компанія Infobip.

Ми з нетерпінням чекаємо на співпрацю з Infobip, та сподіваємось, що це лише перший крок успішної колаборації, яка значно покращить бізнес як наших клієнтів, так і замовників Infobip.

Поділитися:

Технічні експерти Span Україна допомогли компанії «Українське бюро кредитних історій» підвищити надійність надання послуг.
Меню