1. Головна
  2. Продукти та сервіси
  3. Власні програмні рішення

Власні програмні рішення

1
Доступність технічної підтримки Span
1
Років досвіду роботи
1
Країн на п’яти континентах
1
Співробітників мають професійну сертифікацію

Фахівці Span використовують широкий спектр інструментів та ресурсів, від стандартного статистичного аналізу до глибокого вивчення нейронних мереж, щоб транслювати отриману інформацію в прості для використання корпоративні рішення.

Основні напрямки власної розробки Span:
Корпоративні чат-бот рішення

Інтелектуальні чат-агенти, які вирішують певне завдання. Найбільш популярні сценарії використання: підтримка клієнтів та самообслуговування, інформування та надання рекомендацій, асистенти інтернет-магазинів,  складання розкладу та запис на прийом чи відвідування та багато інших. До основних переваг чатботів належать: доступність 24/7, можливість вести декілька чатів одночасно, можливість інтеграції з існуючими системами та інші.

Автоматизація роботизованих процесів

Robotic Process Automation – це використання програмних роботів для автоматизації бізнес-процесів. Можливий функціонал такого робота: використання декількох додатків, взаємодія з веб-сайтами, взаємодія з додатками Windows за допомогою інтерфейсу користувача, дотримання розкладу та автоматичні тригери, складання звітів та відправка сповіщеннь, моніторинг та управління за допомогою центрального інструменту.

 Додатки на основі штучного інтелекту

Використання data science для збільшення цінності бізнесу та вирішення певних проблем. Такі проєкти поділяються на два типи: індивідуальна розробка (використання загальнодоступних даних або набору даних клієнта для вирішення конкретної проблеми) та інтеграція когнітивних послуг (використання існуючих моделей та пізнавальних сервісів, таких як розуміння мови, OCR, FAQ генератор та інших).

Супутні матеріали

Меню