1. Головна
  2. Продукти та сервіси
  3. Телефонія Microsoft Teams

Телефонія Microsoft Teams

1
Країн на п’яти континентах
1
Років досвіду роботи з рішеннями Microsoft
1
Сертифікацій з різних напрямків
1
Співробітників мають професійну сертифікацію
Як стоврити корпоративну телефонію на базі Microsoft Teams?

Компанія Span є лідером в Україні у рішеннях з інтеграції Microsoft Teams та корпоративної телефонії. Маючи багаторічний досвід роботи з рішеннями Microsoft та голосовим облананням від компаніїї партнера Audiocodes, компанія Span надасть вам всі переваги спілкування та комфорту у роботі. Телефонія Microsoft Teams від Span – це послуга з інтеграції корпоративних телефонних сервісів та користувачів Office 365. З її допомогою можна підключати телефонні номери будь-яких операторів до підписки Office 365.

Телефонія Microsoft Teams від Span це:
  • Можливість підключити телефонні номери компанії до хмари Microsoft, та використовувати Teams в якості корпоративної телефонної станції. Дзвінок потраплятиме одразу до сервісу Teams, виключаючи потребу у додаткових номерах і телефонах;
  • Підключення будь-якого оператора зв’язку для дзвінків на будь-які номери;
  • Можливість підключення будь-якої корпоративної телефонії до Microsoft Phone System в Office 365 через SIP транк;
  • Можлива мігрція зі Skype for Business в Teams, та підтримка обох платформ одночасно.
Переваги використання:
  • Зниження витрат на зв’язок;
  • Можливість приймати та здійснювати дзвінки з корпоративного міського номера, а також з будь-якого пристрою за допомогою Teams;
  • Тепер ви і ваші співробітники завжди зможете бути на зв’язку, а вашим клієнтам не доведеться чекати дзвінка від свого менеджера лише по його поверненню до офісу;
  • Можливість використоввати старі телефонні аппарати в Teams.
Разом з телефонією Microsoft Teams від Span ви отримуєте:
  • Повний захист будь-якої внутрішньої інфраструктури голосової мережі від зломів, підборів паролів, динамічні чорні/білі списки, захист від DOS/DDOS атак та ін.;
  • Можливість роботи з будь-яким стороннім обладнанням з використанням SIP підключень;
  • Безпечне підключення віддалених співробітників у внутрішню голосову мережу, забезпечення офісним номером дистанційних співробітників і співробітників у віддаленому офісі;
  • Плани нумерації будь-якої складності, підстановки номерів (в тому числі і динамічно), динамічну маршрутизацію голосового трафіку за різними критеріями.

Супутні матеріали

Меню