1. Головна
  2. Продукти та сервіси
  3. Технічна підтримка

Технічна підтримка

1
Доступність технічної підтримки Span
1
Середня кількість вирішених тікетів на рік
1
Пристроїв, що моніторяться службою IT Service Desk
1
Співробітників мають професійну сертифікацію

Span має одну з найсучасніших служб IT Service Desk, яка забезпечує підтримку комплексних ІТ-інфраструктур  компаній клієнтів, а також кінцевих користувачів клієнтів впродовж 24 годин на добу. Команда IT Service Desk вирішує більшість проблем ще до того, як їх помічають клієнт чи кінцевий користувач.

Чому Span вас ніколи не підведе

Нашими рішеннями користуються більше 200 компаній-клієнтів у 100 країнах на п’яти континентах. Наші користувачі в усьому світі знають, що не існує такої проблеми, яку ми б не могли вирішити. Зважаючи на те, що компанії, яким ми надаємо підтримку, мають власних ІТ-спеціалістів, системних адміністраторів та інженерів, рівень знань системних інженерів Span повинен бути і є значно вищим за середній у цій сфері. Таким чином ми успішно, проактивно і реактивно вирішуємо складні інциденти ІТ-систем наших клієнтів.

Швидка і надійна підтримка

Найкращим доказом успішності наших інфраструктурних рішень є задоволені користувачі численних завершених проектів у Хорватії, країнах Східної і Західної Європи, Азії та США. Якість та безпеку для бізнесу додатково гарантують сертифікати ISO: ISO 9001, ISO/IEC 20000 та ISO/IEC 27001.

Супутні матеріали

Меню